Kabat-fans.cz - neoficiální web skupiny Kabát

Raketomet.net / Časopis Raketomet / Historie

8.9. 2004 - Raketomet 15

Na toto číslo se čekalo půl roku a chvílemi to možná vypadalo, že ani nevyjde. 15. číslo přineslo průměrný počet článků, čtenáři zde mohli najít i zajímavé bonusy, jako dotazy pro konkurenční diskmagy nebo otázky pro redaktory.

Na článcích se podíleli především Rapan a AZ_Online, kteří si je rozdělili půl na půl. Grafiku měli na starosti Jack a Patrick a přestože to nějaký ten čas trvalo, jejich práce stojí za to. Velký dík patří opět také Patrickovi, který obstaral engine a plno velice důležitých věcí pro chod diskmagu, které ale většina čtenářů ani nezaregistruje.

Redakce zůstala téměř beze změn, pouze nás po jednom čísle opustil Emporeor. 15. číslo je zároveň i "poslední" diskmagové číslo.

1.2. 2004 - Raketomet 14

Situace u 14. čísla by se dala nazvat jako "za minutu dvanáct". Články se hromadily pomale a o fotomontáže jsme se začali starat moc pozdě. Opět jako v minulém čísle se čekalo zase jenom na ně a nálada v redakci byla na bodu mrazu.

Více než 70% všech článků měla na starosti dvojice AZ_Online a M&N. Grafika tentokrát působí velice seriózně a jednoduše, hudba je opět velice příjemná a nerušivá. Redakci opustili dva členové - Peťa a Slow.slower, naopak se přidal nový redaktor - Emporeor.

Číslo mělo velice dobrou kvalitu, pro což hraje i fakt, že se podařilo nashromáždit více než 30 článků. R14 vyšel později než měl, ale vyšel, což pro nás znamenalo vítězství.

14.9. 2003 - Raketomet 13

Dokončení 13. čísla se táhlo neuvěřitelnou dobu. Ať už to bylo kvůli problémům s grafikou nebo nedostatkem článků, docházelo velice často k posouvání plánované uzávěrky. S fotomontážemi to také nebylo jednoduché, nějakou dobu jsme také čekali na fotomontáže od Shinobu, proto také další zdržení.

Grafika se tentokrát přenesla do lehce tajemné červené, kterou si vzal na starost Patrick.

Článků se nakonec podařilo nasbírat dostatečný počet, dokonce i více než v předešlém čísle. V tomto ohledu se zaskvěl především AZ_Online, který napsal plných 14 článků, čili více než třetinu všech článků.

Když už byla hotová grafika i články, došlo k onomu zbrzdění - fotomontáže. Nakonec se i tento problém vyřešil, takže asi po 3 měsících jsme kapitolu s názvem Raketomet 13 uzavřeli.

7.6. 2003 - Raketomet 12

Po více než třech měsících dokončujeme R12. Tak dlouhá doba byla způsobena redakčními a reorganizačními důvody, především však všech redaktorů bez výjimky.

Redakci opustil fish, který své odstoupení z funkce šéfredaktora tajil tak dlouho, že nás před plánovanou uzávěrkou opravdu zaskočil. Vše se nakonec zvládlo i díky pomoci nového redaktora - Slow.slowera.

Článků se nakonec podařilo nashromáždit něco přes 30, což byl sice oproti předešlému číslu pokles, po těch všech problémech to ale byl docela úspěch.

A aby těch problémů nebylo málo, svou daň si vybrala i grafika, která byla schválena až na podruhé. Kterou ztvárnil Patrick. Raketomet 12 nakonec vychází.

3.3. 2003 - Raketomet 11

Toto číslo prošlo mnoha změnami, ať už v redakci, tak i v časopise. Rapan je už po 10ti+1 bonusového čísla unavený a funkci šéfredaktora přebírá fish, Rapan se stává šéfredaktorem Soft&Hard.

Raketomet opouští 2 redaktoři Coolerax, z nedostatku času a Mikissus, který se na nás prostě vykašlal. Novým redaktorem se stává AZ_Online.

Toto číslo bylo z nedostatku fotomontáží několikrát odloženo, překvapivě se podařilo dát dohromady 42 článků.

Jack velice zapracoval na grafice, čímž pěkně vystihl revoluční přechod Raketometu na novou éru pod vedením fishe.

Byl nalezen problém v Raketomet liště pod některými MSIE s fullscreen modem (částečně byl i opraven). Byly opraveny css styly. Raketomet je nyní optimalizován pro prohlížeče IE, Netscape 6.0+, Opera, Mozilla pod OS win. Tuto nepříliš příjemnou práci obstaral Patrick.

5.2. 2003 - Raketomet Best of 1-10

Jedna krásná éra Raketometu skončila a druhá začíná, nezbývalo tedy nic jiného než vydat speciální bonusové číslo Raketomet Best of 1-10, které dal dohromady Jack a Rapan.

Celkově bylo vybráno 70 nejlepších článků a byl vytvořen komplet s názvem Best Of.

14.1. 2003 - Raketomet 10

Při umístění Raketometu 10 na Level CD, se potýkáme s problémem špatného nastavení Level autorunu. Raketomet lze tedy spustit pouze přímo z CD zadáním absolutní cesty do adresního řádku ("písmeno_mechaniky:/readers/mags/raketomet10/index.htm").

Raketomet tímto číslem slaví 10. jubileum - je to již rok a půl, kdy Rapana a Jacka cosi popadlo a začali tvořit tento plátek.

Novým členem redakce se stala Maura, která se nesmazatelně zapsala do historie Raketometu, protože se stala první ženskou redaktorkou, která píše články.

R10 se připravoval o něco déle než předchozí čísla.

8.9. 2002 - Raketomet 9

Číslo vychází za pomoci stejného složení redaktorů + jednoho nového externího redaktora Bega. Z Petra se stává plnohodnotný člen redakce a stává se šéfredaktorem sekce internet.

Kompletně změněn vzhled lišty, která dostala i okrajové ohraničení. Engine je opraven tak, aby nedocházelo v MSIE 5.5 a vyšší ke skrývání textu článku.

15.6. 2002 - Raketomet 8

Toto číslo vychází za pomoci tří nových členů Shinobu a Jane - fotomontážistky, a Petra - prozatím externího redaktora.

Velkých změn se dostalo enginu, menu bylo přesunuto z levé strany pod logo na délku. Vzniklo tedy mnohem více prostoru pro zobrazení článku.

12.5. 2002 - Raketomet 7

Složení redakce se nijak nezměnilo. Engin vytvořil opět Jack. Byl použit nový vzhled lišty, kde byly opraveny některé chyby.

5.3. 2002 - Raketomet 6

Raketomet 6 vychází za pomoci dvou nových redaktorů fish a Mike. Je to první číslo s enginem kompletně ve Flashi.

11.1. 2002 - Raketomet 5

Přichází šok. Raketomet 4 byl umístěn již na listopadový LEVEL (rok 2001). Museli jsme se rozhodnout, jestli R5 udělat v klidu za dva měsíce nebo rychle za 3 týdny, aby jsme mohli být na prosincovém LEVELu. I když byl Jack proti, bylo rozhodnuto, že to riskneme a že Raketomet 5 uděláme během 3. týdnů.

Grafiku opět obstarával Jack, ta ovšem doznala nepatrných změn, byla totiž částěčně ve Flashi.

Hodně nám pomohli nově příchozí redaktoři - Steve a Coolerax (Coolerax je ze Slovenska a píše slovensky, takže jsme dostali mezinárodní nádech).

Vydání v předčasném termínu jsme ovšem nestihli, protože větší část redakce odjela na hory. Nastávají Vánoce a Raketomet je mírně odložen.

Nakonec je Raketomet 5 vydán v klasickém termínu.

13.11. 2001 - Raketomet 4

Raketomet 4 musel být dokončen do necelého měsíce, protože Raketomet 3 byl umístěn na Levelu o měsíc dříve.

Začali jsme uvažovat o přijmutí nových členů. Novým členem redakce se stává Patrick, který začíná tvořit svojí revoluční lištu a přebírá zodpovědnost za oficiální stránky.

9.10. 2001 - Raketomet 3

Raketomet 3 vychází na LEVELu, což nás velice překvapilo. Měl tam být totiž umístěn až v dalším čísle.

11.9. 2001 - Raketomet 2

Po měsíční přestávce, kdy jsme se umístění Raketometu 2 na LEVEL CD nedočkali, přichází tato šťastná událost v září. Vychází nový LEVEL a na něm Raketomet 2. Začínáme pracovat na Raketometu 3. Mikissus je plnoprávným členem redakce Raketometu.

12.6. 2001 - Raketomet 1

Raketomet vychází na LEVEL CD. Protože časopis Level nikdo nekoupil, informaci o umístění Raketometu zjistil Jack usilovným obvoláváním všech známých i neznámých.

Začínáme tedy vytvářet druhé číslo, se kterým nám pomáhá nový člen - Mikissus

10.5. 2001 - Vznik Raketometu

9.5.2001 Vychází nové číslo časopisu LEVEL. Rapan ho kupuje.

Další den ve škole oznamuje Rapan své zážitky při čtení diskmagů na LEVELU Jackovi.

Jacka napadne, že bychom mohli taky něco spáchat. Vzniká tedy nápad, potažmo i název. Název Raketomet vymyslel při tělocviku Jack, a protože nikoho nic jiného (úmyslně jsem nenapsal lepšího !) nenapadlo, název zůstal. Název Raketomet přeneseně symbolizuje útok, útok na vaši bránici.

Tentýž den vzniká grafika a také naprostá většina článků. Během týdne je Raketomet hotový (to byly časy)! Jack ho zasílá na Level.